W USA od kilku lat modne są cukierki reklamowe i taka forma reklamy przynosi mały firmom bardzo dobre efekty. Do napisania tego artykułu zmotywowało nas myślenie młodych ludzi, którzy boją się zakładać firmy ze strachu przed tym, że zakupiona za kilka tysięcy reklama nie da efektów. Również zamykane zbyt pochopnie firmy były dla nas motywacją, bo my znamy sposób na to, aby skutecznie promować swoją działalność gospodarczą przy pomocy kilku cukierków oraz małego bagażu pieniędzy. Pozwólcie, że napiszemy na ten temat kilka zdań.
Reklama jest bardzo ważna dla każdej osoby, która zarabia na swoich klientach. Może to być firma, strona internetowa, lub zwykła osoba pełniące swoje zadanie przy pomocy umowy o dzieło. Form reklamy może być bardzo wiele, dlatego należy znaleźć jak najbardziej ekonomiczny sposób. Aby zacząć reklamować swoją firmę, należy najpierw określić to, do jakich klientów chcemy trafić i ile chcemy zarabiać. Jeśli mamy sporą firmę i chcemy sprzedać swój produkt w ogromnych ilościach, to reklama w gazetach bądź telewizji będzie najlepszym rozwiązaniem. Jeśli zaś mamy małą firmę, maksymalnie 2 osobową, to w opinii wielu ludzi najlepsze będą ulotki i to jest bardzo błędne myślenie. Ulotki od dawna przestały dawać efekt, bo znudziły się ludziom. Każdy młody biznesmen jednak to właśnie na ulotki decyduje się w momencie reklamy swojej firmy i potem taka osoba jest bardzo zawiedziona efektami. Wydrukowanie 1000 ulotek, które ludzie i tak wrzucą do kosza jest zwyczajnie nieopłacalne. O wiele lepsze będą cukierki reklamowe, dlatego warto zainteresować się tym tematem. Cukierek reklamowy to nic innego, jak zawinięty w papierek kawałek słodkości, który można rozdawać na ulicy. Sekret sukcesów takiego cukierka polega jednak na tym, że zamiast zwykłego producenckiego opakowania, cukierek obklejamy papierkiem z reklamą Waszej firmy. Efekt? Niesamowity. W USA taki sposób reklamy przynosi sukces, a do Polski ten pomysł przyleciał w poprzednim roku. Powinniście Państwo zainteresować się tą formą reklamy, gdyż póki pomysł jest młody, to ma szansę na ogromny sukces.
Cukierki reklamowe to bardzo dobry trik. W odróżnieniu od tradycyjnych ulotek, cukierka nikt nie wyrzuci do kosza, a cena za wydrukowanie papierków reklamowych, którymi owinie się cukierka jest bardzo mała. Musicie Państwo wiedzieć, że w momencie otwierania cukierka, każda osoba przeczyta informacje reklamowe zawarte w papierku i o to w tym wszystkim chodzi. Zwykłe logo, chwytliwe hasło reklamowe oraz numer telefonu w zupełności wystarczą na papierku. Wiemy z doświadczenia, że ten sposób reklamy działa i to bardzo dobrze. Jeśli będziecie Państwo inwestować w taką reklamę około 200 złotych miesięcznie, to gwarantujemy Wam niesamowite efekty, a o to przecież w tym wszystkim chodzi. Ten artykuł przeznaczony jest nie tylko dla osób, które planują otworzyć firmę, ale również dla tych, którzy myślą o zamknięciu swojej działalności gospodarczej z powodu zbyt małej ilości klientów. Nie ma potrzeby zamykania firmy, jeśli nie przynosi ona zysków. Trzeba tylko zmienić formę reklamy. Pewnie wielu z Was zainwestowało w „skuteczną” reklamę mnóstwo pieniędzy i nic z tego nie wyszło. Jeśli zastosujecie się do naszych rad, to na pewno odniesiecie sukces.
Dziwi nas fakt, że tak mała grupa ludzi próbuje robić coś nowoczesnego. Słodycze reklamowe są bardzo nowoczesne, ale dziwnym trafem nikt nie jest przekonany do ich efektywności. Proponujemy Państwo poszukać w internecie informacji o takich cukierkach i przeczytania opinii ludzi, którzy już spróbowali reklamować swoje usługi w ten sposób. Nie musicie od razu zamawiać dla siebie kilogramów cukierków, wystarczy tylko, że poczytacie komentarze ludzi, którzy gdyby nie cukierki, to dawno ich firmy stały by zamknięte. Reklama jest szalenie ważne, ale przede wszystkim tania reklama. Jeśli raz zainwestujecie w reklamę i Wasza propozycja dotrze do kilku tysięcy ludzi, to będzie to złe rozwiązanie. Lepiej inwestować mniej, ale często. Wasza propozycja dotrze do setek ludzi, ale regularnie i to jest właśnie tajemnica sukcesu. Młodzi ludzie zakładają firmy, a potem kupują reklamy na internecie w takich branżach, gdzie Wasza firma zwyczajnie nie funkcjonuje. Nie dajcie się nabierać na niesamowitą skuteczność reklam w internecie, bo internautą może być zwykły robot, który tylko odświeża zawartość Waszej strony internetowej, czyli nabija sztuczne wejścia, a potem ludzie się dziwią, czemu na 100 000 wejść nikt się nie zgłasza poprzez e-mail. Tak niestety wygląda „skuteczna” reklama w internecie. Słodycze reklamowe to zdecydowanie lepsze rozwiązanie i naprawdę daje efekty. Napisaliśmy ten artykuł z myślą o tych, którzy już zrezygnowali z myślenia o firmie, lub jej prowadzenia. Nie rezygnujecie z marzeń. Korzystajcie z tej formy reklamy, póki jest stosunkowo u nas młoda, a przyniesie ona oczekiwany efekt.
Polska jest takim krajem, gdzie ludzie wiecznie się czegoś boją. Nie można absolutnie ignorować takich znaków, tylko należy coś z tym zrobić. Tematem dzisiejszego artykułu będą działalności gospodarcze oraz oczywiście skuteczna reklama. Możliwe, że większość z Was czytając teraz ten artykuł, nawet nie myśli o założeniu własnej firmy. Pomyślcie jednak teraz o tym i zastanówcie się, jakie problemy miewa każda osoba, która planuje założyć swoją działalność gospodarczą? Pewnie na myśl przyjdzie Wam ogromna odpowiedzialność za funkcjonowanie firmy, oraz oczywiście wysokie koszty przeprowadzenia kampanii reklamowej. Czy aby na pewno są to wszystkie powody, które powodują strach u młodych ludzi? Strach powoduje też krach, który może dopaść absolutnie każdego. W biznesie nie ma miejsca na sentymenty, ani zbyt dużo myślenia. Trzeba zrobić wszystko, aby tylko prowadzić swoją firmę do zwycięstwa. I to ostatnie zdanie jest problematyczne, gdyż większość z Was nie wie, jak poprowadzić nową firmę do zwycięstwa.
Prowadzenie firmy nie jest tak naprawdę trudnym zadaniem. Jeśli znacie się na swoim fachu i macie doświadczenie, to możecie śmiało otwierać swój biznes. Nie ma żadnych przeszkód. Musicie tylko wiedzieć kilka rzeczy o marketingu oraz psychologii reklamy, która w naszej opinii jest zdecydowanie najważniejsza. Pewnie kojarzycie ulotki reklamowe. Codziennie idąc do pracy, lub na zakupy mijacie ludzi, którzy stoją przy ulicy i rozdają ulotki reklamowe. Ich zadanie jest proste. Mają zainteresować potencjalnego przechodnia, by ten zdecydował się odwiedzić reklamowaną firmę. Czy aby na pewno taki sposób reklamy jest skuteczny? Oczywiście, że nie jest skuteczny, gdyż sami doskonale zdajecie sobie sprawę z faktu, że 90% takich ulotek trafia do kosza lub bezpośrednio na chodnik. Ulotki reklamowe to pierwszy krok, jaki czynią młodzi przedsiębiorcy. Jest to jeden z najgorszych kroków, bo może spowodować, że młody przedsiębiorca zamknie firmę szybciej, niż ją otworzył. Chodzi tutaj o cenę ulotek i ich przełożenie na skuteczność. Cena jest wysoka, zaś skuteczność naprawdę mizerna.
A co jeśli Państwu powiemy, że znamy receptę na reklamowy sukces i nie jest to drogi biznes? Pewnie na nie uwierzycie, bo codziennie słyszycie takie słowa. Dobrze. Zapraszamy do lektury.
Czekoladki reklamowe to znakomity sposób na reklamę i za kilka minut będziecie tego absolutnie pewni. Czym jest czekoladka reklamowa? To zwykła czekoladka kupiona w sklepie za 1.50 zł i zapakowana w opakowanie, które reklamuje jakąś firmę. Kiedy mamy taką czekoladkę, to wystarczy ją rozdawać przypadkowym osobom tak samo, jak rozdaje się ulotki. Efekt będzie niesamowity. Ulotkę każdy wyrzuci na ziemię, a czekoladkę pewnie wszyscy zjedzą, lub zaniosą do domu by dać swoim dzieciom. Na tym polega potęga nowoczesnego marketingu. Na opakowaniu czekoladki wystarczy wydrukować chwytliwe hasło reklamowe i załączyć wszelkie dane do korespondencji. Wiele firm w internecie zajmuje się sprzedażą czekoladek reklamowych i wystarczy tylko chwilkę ich poszukać. Coś na pewno znajdziecie. Nikt czekoladki nie wyrzuci, a jak umieścicie swoją reklamę w dobrym położeniu na papierku, to 100% ludzi przeczyta tą reklamę. Teraz potrzebujecie hasła reklamowego, które musi być koniecznie chwytliwe oraz stosunkowo wesołe. Na internecie możecie znaleźć fora internetowe poświęcone marketingowi i tam na pewno ktoś Wam pomoże wymyślić hasło. Dziwi nas fakt, że tak mała grupa ludzi próbuje robić coś nowoczesnego. Słodycze reklamowe są bardzo nowoczesne, ale dziwnym trafem nikt nie jest przekonany do ich efektywności. Proponujemy Państwo poszukać w internecie informacji o takich słodyczach i przeczytania opinii ludzi, którzy już spróbowali reklamować swoje usługi w ten sposób. Nie musicie od razu zamawiać dla siebie kilogramów czekoladek, wystarczy tylko, że poczytacie komentarze ludzi, którzy twierdzą, że gdyby nie słodkości, to dawno ich firmy stały by zamknięte. Młodzi ludzie nie powinni bać się otwierania nowych firm. Nawet jak pomysł nie wypali, to wystarczy tylko zamknąć firmę. Nie ma tutaj zbędnego ryzyka. Czekoladki reklamowe będą na pewno lepsze od ulotek, a kilku pierwszych klientów, których dzięki nim zdobędziecie może Wam dodać niesamowitej motywacji. Po co wydawać na kampanie reklamowe po 1000 złotych miesięcznie, skoro można mieć taki sam efekt, jak nie lepszy wydając tylko 100 – 200 złotych miesięcznie? Reklama jest dźwignią handlu, ale jeśli młoda firma nie nastawia się na milionowe zarobki, to nie musi inwestować w swoją reklamę wielu pieniędzy. Ze statystyk wynika, że inwestowanie 200 złotych miesięcznie w reklamę, może przynieść efekt w postaci przynajmniej 10 klientów tygodniowo. 10 klientów na pewno zapłaci firmie więcej, niż ona wydała na reklamę. Musicie Państwo wiedzieć, że należy robić coś ciekawego, aby mieć ciekawe efekty. Zwykłe ulotki sprawią, że nadal będziecie stali we mgle za wielkimi firmami. Czekoladki i inne słodkości reklamowe mogą być prawdziwą bombą i przynieść znakomite efekty. Warto zaryzykować.