Coraz częściej na ulicach możemy spotkać reklamę za pomocą m.in krówek z odpowiednim nadrukiem na opakowaniu. Jest to na pewno znacznie bardziej efektywna metoda, aniżeli reklama za pomocą ulotek czy też innych gadżetów. Chociażby z tego względu, iż podarunek w postaci słodyczy najczęściej pamiętamy, gdyż aktywowana jest większa ilość zmysłów. W przypadku ulotki, sam zmysł wzroku zdaje się być bardzo słabym przekaźnikiem, jeśli idzie o zapamiętanie naszej firmy. Dlatego też, podczas różnego rodzaju imprez oferowane są krówki reklamowe. Większość osób z ochotą zjada słodycze, patrząc co jest nadrukowane na wierzchu. Krówki są na pewno uniwersalną słodyczą dla 95% osób.
Nawet pomimo ich ciągnąc konsystencji mogą być spożywane przez osoby z protezami. Jest to bardzo ważne, gdy weźmiemy pod uwagę naszą grupę docelową. Reklama za pomocą krówek jest efektywna, a to z tego względu, iż jesteśmy skłonni chętniej podjąć korzystne dla naszego adwersarza decyzje, gdy jemy, aniżeli gdy jesteśmy głodni. Ten fakt jest bardzo często wykorzystywany, w szczególności gdy idzie o słodycze, które są bardzo często wykorzystywane w celu dotarcia do klienta. Podczas jedzenia w naszym mózgu wytwarza się hormon szczęścia, czujemy się bezpiecznie i z tego też powodu jesteśmy bardziej skłonni do pozytywnego rozpatrzenia określonych wniosków. Co więcej, warto wspomnieć, iż krówki reklamowe to dobry dodatek m.in. na imprezy, albo też festyny. Koszt jednej krówki nie jest duży, a w przypadku wybrania odpowiedniej grupy docelowej korzyści mogą być znacznie większe. Nadruki na krówkach mogą być dowolne, wobec czego są wykorzystywane do dodawania dodatkowych haseł, albo też nawet kuponów zniżkowych. Ta forma reklamy bardzo często jest wybierana także przez firmy, których reputacja jest już bardzo zła np.: firmy ubezpieczeniowe, albo też banki. W ten sposób starają się także ocieplić swój wizerunek względem klienta, który nie zawsze musi być przekonany do uczciwych zamiarów tej firmy. Firmy ubezpieczeniowe słynną ze swych lokat, który są obarczone bardzo wysokimi „karami” za próbę wcześniejszej rezygnacji.