Kunty - A fully responsive WordPress theme, suited for a corporate, consultant and business website.


Get In Touch

Location

Labony Super Marker, Sapahar, BD


nie tylko o tapetach

Nie zawsze reklama słodyczami będzie skuteczna. Wszystko zależy od branży, w której chcemy w ten sposób zaistnieć. Z całą pewnością reklamie gabinetu dentystycznego krówkami można wiele zarzucić, podobnie zresztą jak prywatnym placówką medycznym. Jednakże w przypadku, gdy prowadzimy działalność gospodarczą związaną właśnie ze słodyczami, albo też dziećmi to słodycze reklamowe mogą być doskonałym rozwiązaniem.

W ten sposób podtrzymamy renomę naszej firmy, albo też dotrzemy do nowych klientów. Zawsze trzeba pamiętać o kontekście, w którym są wręczane. Ponadto, same słodycze mogą być dobrą reklamą w przypadku, gdy będą dodatkiem na imprezie. W ten sposób goście zgromadzeni na niej będą przynajmniej rozpoznawali naszą firmę. Trzeba też zwrócić uwagę, iż gdy idzie o rozpoznawalność to głównym atutem słodyczy jest to, iż istnieje znacznie większa szansa na uzyskanie dla nas pozytywnej reakcji podczas jedzenia, aniżeli jak ktoś jest głody. Były na ten temat prowadzone już liczne badania, z tego też powodu to właśnie podczas lunchu wiele osób stara się zawrzeć umowy, albo też prowadzi negocjacje. Warto wspomnieć, iż gdy idzie o przedstawienie wszystkich z tym związanych kwestii to największe znaczenie ma sam kontekst, gdyż jak wcześniej wskazałem czasem reklama za pomocą słodyczy może obrócić się przeciwko nam. Rozdawanie słodyczy na ulicy także może być dobrym rozwiązaniem, jednakże w tym przypadku powinniśmy wzbogacić reklamę np.: o koszulkę czy też odpowiedni baner obok dającego słodycze. Często też, słodycze reklamowe są wprowadzane jako nagrody za udział w zawodach. Różnego rodzaju teleturnieje czy też zawody sportowe, też wykorzystują tego typu reklamę. Nie jest to drogi sposób na dotarcie do klienta, ale za to bardzo skuteczny.

Z całą pewnością jest to lepsza metoda, aniżeli rozdawanie długopisów czy też kolejnych ulotek. W wielu przypadkach tego typu reklamy są automatycznie odrzucane przez adwersarzy, jako zwykł spam. Słodycze zdają się być czymś nowym, czymś co może rzeczywiście przyciągnąć uwagę klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *