Kunty - A fully responsive WordPress theme, suited for a corporate, consultant and business website.


Get In Touch

Location

Labony Super Marker, Sapahar, BD


nie tylko o tapetach

Wszystkie produkty spożywcze, a do takich zaliczają się również cukierki reklamowe, powinny mieć indywidualne opakowania. Z czego się je produkuje? Materiałów do produkcji opakowań na cukierki reklamowe jest wiele. Jednak dwa najpopularniejsze z nich to papier kredowany i celofan, opiszemy dokładnie każdy z nich, wskazując na jego główne zalety i możliwe wady. Opakowania z celofanu przypominają w dotyku opakowania z przeźroczystej folii. I takimi właśnie są. Cukierki reklamowe, które zostaną w nie zabezpieczone, przez bardzo długi czas zachowują świeżość. Dodatkowo, słodycze reklamowe w opakowaniach z celofanu bardzo elegancko się prezentują ? zwłaszcza jeśli zostanie na nich zrobiony wysokiej jakości nadruk.

Papierowe opakowania na słodycze reklamowe są znacznie częściej spotykane od tych celofanowych. Wynika to z niższych kosztów ich utworzenia. Zaleta, którą posiadają papierowe opakowania na cukierki reklamowe to możliwość łatwego drukowania na nich. Z uwagi na to, że papier dobrze chłonie farbę drukarską ? znacznie lepiej niż celofan, to opakowania nadają się do niemal natychmiastowego pakowania w nie cukierków. W przypadku, kiedy wybieralibyśmy opakowania z celofanów, konieczne stanie się odczekanie do momentu, aż nadruk wyschnie i się utwardzi. Trzeba jednakże wspomnieć również o wadach opakowań z papieru i celofanu. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Kiedy kupujemy cukierki reklamowe na wagę, to jest ona liczona wraz z opakowaniem. Im cięższe jest opakowanie, tym więcej zapłacimy za słodycze reklamowe, pomimo że nie cała ich waga będzie tą, którą możemy spożyć. Oczywiście znacznie cięższe są cukierki reklamowe pakowane w papierek. Z tego też powodu, kiedy chcemy ekonomicznie kupić cukierki lub inne słodycze reklamowe, warto zdecydować się na takie, które są pakowane w celofan. Jest on lżejszy, przez co mniej zapłacimy za paczkę naszych cukierków. Niestety, nie wszystkie firmy decydują się na celofan. Przykładowo, krówki są produkowane wyłącznie w opakowaniach papierowych i nie ma możliwości, aby to zmienić. Natomiast inne cukierki reklamowe, jak na przykład raczki, mogą, ale nie muszą występować w opakowaniach z celofanu, co w tym przypadku nie przekłada się na ich wyższą cenę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *