Kunty - A fully responsive WordPress theme, suited for a corporate, consultant and business website.


Get In Touch

Location

Labony Super Marker, Sapahar, BD


nie tylko o tapetach

Mistrzowie marketingu są zdania, że proste formy przekazu bywają znakomite, ale podstęp jest jeszcze lepszy. To pewnie dlatego większość toreb papierowych posiada narysowaną draskę do podpalania. Papier jest świetnym materiałem do palenia w piecu lub kominku, ale po co rysować na nim draskę? Pewnie dlatego, żeby reklama była jeszcze bardziej widoczna. To się nazywa chwyt marketingowy, który działa już od wielu lat i działał będzie nadal Bardzo istotny jest fakt, że statystycznie rzecz biorąc balony z nadrukiem są dużo bardziej skuteczne od reklamy w telewizji, a do tego niezwykle tanie. Jeśli koszt jednego spotu telewizyjnego kosztuje około 50 tysięcy złotych i ogląda go średnio milion Polaków, to zakup 10 000 toreb reklamowych da nam gwarancję, że reklama zostanie zauważona przez przynajmniej 100 – 200 tysięcy osób. Telewizja jest ogólnokrajowa, zaś punkty gdzie można dostać torbę papierową tylko regionalna. To jest właśnie moc reklamy. Niestety, ale do niedawna Polska była krajem bardzo zamkniętym na nowości ze Stanów Zjednoczonych. Przypomnijcie sobie oglądane do niedawna filmy amerykańskie i odpowiedzcie sobie na pytanie, czy widzieliście kiedykolwiek w Polsce takie balony z nadrukiem jak na filmach w USA? Zapewne takich torebek nie widzieliście, dlatego podwójnie cieszy nas fakt, że ktoś w końcu postanowił zainteresować się tym tematem i wprowadzić do Polski ten bardzo praktyczny produkt. Nie ma sensu nosić reklamówek z plastiku, które rozkładają się średnio … kilkaset lat. Torba z papieru jest bardzo ekologiczna, można nią rozpalać w piecu a dodatkowo kosztuje bardzo mało pieniędzy. Istotny jest fakt, że coraz więcej firm zaczyna się zajmować produkowaniem takich materiałów reklamowych. To musi świadczyć o skuteczności oraz zapotrzebowania rynku. Każdy balony papierowe producent wie, że reklama w prostej postaci daje najlepsze efekty. Różnego rodzaju ulotki, billboardy lub tablice informacyjne mogą przynieść naprawdę sporo klientów. Pewnie większość z Waszych znajomych, którzy zdecydowali się otworzyć działalność gospodarczą jest zdania, że muszą kupić ulotki i je rozdać. Wiadomo, że same ulotki nie są tak skuteczne jak balony z papieru, ale to wszystko ma związek ze statystykami. Przyjrzymy się, jak balony reklamowe z nadrukiem robią furorę w stolicy. To właśnie tam w większości sklepów możecie dostać za darmo papierowe balony. Statystycznie rzecz biorąc każdy mieszkaniec stolicy przynajmniej raz dziennie ma kontakt z taką formą reklamy. Na 100 toreb blisko 90 jest zauważanych przez ludzi obcych, którzy przyglądają się logu oraz hasłom marketingowym. Wniosek? Ta reklama działa i to bardzo dobrze.

Kilka zdań podsumowania. Reklama jest dźwignią handlu. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Wiadomym jest fakt, że reklama powinna być bardzo skuteczna. Tylko w ten sposób znajdziemy dla siebie klientów oraz koniec końców uda nam się sprzedać jakiś produkt. Pewnie Państwo myślicie, że skuteczna reklama jest bardzo droga, choć w rzeczywistości tak nie jest. Wystarczy wydać zaledwie kilkaset złotych aby otrzymać coś ciekawego, skutecznego i wiarygodnego. Z doświadczenia wiemy, że wszelkiego rodzaju kampanie mailingowe, lub nawet kupowanie bannerów na aukcjach internetowych nie będzie tak skuteczne, jak proste balony z papieru. Jeśli nam nie wierzycie, to poczytajcie opinie na temat tej raklamy w sieci. Znajdziecie same pozytywne informacje. Warte uwagi jest również to, że młodzi przedsiębiorcy będą mieli lepszy start dzięki reklamie na torebkach. Wiele firm oferuje im bowiem zniżki. Zainteresowanych zachęcamy do przeglądania naszego serwisu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *